Rants & Epiphanies
•••
“Wisdom that will bless I, who live in the spiral joy born at the utter end of a black prayer.” • — Keiji Haino
“The subject of human creativity is not an ethnic-centric, but a composite subject.” • — Anthony Braxton
“… It is not my mode of thought that has caused my misfortunes, but the mode of thought of others.” • — The Marquis de Sade

Friday, July 26, 2024

The Empire Of Lies!!!




 

 

Os filhos da puta que me perseguem recusaram ao meu filho o abono de familia durante 10 anos, acabaram por ceder assim que a minha esposa se tornou funcionária público. 
À pouco tempo, para protegerem o filho da puta (muito provavelmente agente da PSP ou da GNR) que me agrediu de forma cobarde pelas costas, tentaram nos tirar o nosso filho (truque que racistas frequentemente usam nos EUA), para desviar atenção da minha queixa sobre uma agressão que devia ser investigada por ter sido pública.



---------------------------------






Hopes of a new world!!! 
A more Just world!!!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

About Me

My photo
Lisboa, Portugal
Learning to better myself.